Ik zoek de titel van een prentenboek uit mijn jeugd, ik ben van 1984

Het prentenboek ging over een oude man met een kat. De tekeningen waren erg gedetailleerd. Het leuke aan het boek waren die details. Het broodrooster op het aanrecht was bijvoorbeeld een huisje voor een familie fantasiewezentjes. Een soort kleine wereldjes in de echte wereld.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Pannekoekentaart / tekst en ill. Sven Nordqvist ; vert. [uit het Zweeds door] Griet Van Raemdonck. Purmerend : Infodok, 1986. ISBN 90-6565-152-7
Als opa Pettson en zijn kat geen meel hebben om een pannekoekentaart te bakken, gaan ze op zoek naar dit ontbrekende ingrediënt. Dat levert doldwaze situaties op. Humoristisch prentenboek met gedetailleerde tekeningen (over twee pagina's verdeeld) in kleur.

In de nieuwe uitgaven is er een 'n' aan de titel toegevoegd, maar in de tachtiger jaren was dat nog niet van toepassing.
Amadea
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Top! Die bedoelde ik! Bedankt
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb hem al besteld via marktplaats