zijn er boeken die ongeveer hetzelfde zijn als harry potter en twilight?

ik wil namelijk graag iets nieuws lezen maar ik weet niet wat. ik heb eragon en academicus vampyrus al gelezen, ik vond het super mooie boeken maar heeft iemand nog andere suggesties?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.6K

Antwoorden (2)

ik vond temeraire wel een leuke serie, het speelt zich af in de tijd van napoleon. inplaats van dat er alleen marine en grondtroepen zijn is er in dit boek een extra divisie van het leger, de drakenrijders. dit boek komt erg dicht in de buurt bij eragon, ik heb die zelf ook gelezen. alleen zijn behalve de draken veel dingen wel realistischer.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Superspannende 3-delige serie die enigszins in de stijl van Harry Potter is: De Alchemist; de geheimen van Nicolas Flamel (ja, die wordt ook in Harrie Potter en de steen der Wijzen benoemd)