Boll com 2de hands.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kunt ook gewoon in de boekhandel de marketing boeken lenen voor 2 x 3 weken dus in totaal voor 6 weken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
de vraag is: ''Waar kan ik goedkoop boeken KOPEN die over marketing gaan??''
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Op markplaats zullen ze vast te vinden zijn.
En eens per jaar heeft de bibliotheek opruiming met heel erg veel boeken tegen een hele lage prijs.
Ik heb nog wel een cursus marketingmanager inclusief nima-a voor je staan....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Op marktplaats staan heel erg veel boeken te koop en zal er vast wel wat tussen staan.

In de bibliotheek verkopen ze ook 1 keer per jaar heel erg veel boeken tegen hele lage prijzen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Probeer de firma De Slegte eens,die verkopen namelijk boeken!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+
Antoni
14 jaar geleden
+ De Slegte heeft ook een website: www.deslegte.com
Ha, die Dennis831;

Les één over marketing; als iets goedkoop is, is het dan nog wel een goede koop? Zou je niet beter iets meer aan een goed boek uitgeven?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Boekverkoop 2e hands =D
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
je kunt ze lezen en lenen in de bieb.