Wanneer de laatste titels in het Nederlands verschijnen heb ik nergens kunnen vinden. De uitgever weet het antwoord waarschijnlijk.
Hieronder de gegevens van de uitgever die de laatste 2 boeken in het Nederlands uitgaf in 2010 en 2011:

Wanneer u algemene vragen heeft, aarzel niet om ons te contacteren via de onderstaande gegevens. Onze distributie aan boekhandels gebeurt via Lannoo/Distrimedia.

Baeckens Books (Hoofdzetel):
•Maanstraat 9 A + B – 2800 Mechelen
•Tel: 0032 (0)15 71 56 53
•Fax: 0032 (0)15 71 56 54
•Email:

◦Algemeen: info@baeckensbooks.be
◦Marketing: stijn.baeckens@baeckensbooks.be
◦Boekhouding: sofie@baeckensbooks.be
◦Beurzen: bart@baeckensbooks.be

Baeckens Books Nederland BV
•Schilpdel 11 - 2202 VA Noordwijk
•Tel: 0031 (0) 186 57 75 66
•Kamer van Koophandel Leiden nr 08160815
•Email:
◦Algemeen: info@baeckensbooks.nl
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
supertoevallig dat ik nu deel 8 aan het lezen ben
ik las op wikipedia (niet helemaal betrouwbaar maarja) dat hij nog bezig is met een vervolg
dit stond er
Robert Muchamore is ondertussen bezig aan een vervolgserie op CHERUB met andere hoofdpersonen. Aangezien in Nederland en België de eerste serie nog niet af is, zal het ook nog wel even duren voordat de nieuwe serie bij ons verschijnt. Deel een verscheen in Groot-Brittannië op 4 augustus 2011 en heeft de titel People'S Republic mee gekregen. Andere titels die Robert Robert Muchamore in deze geheel nieuwe CHERUB serie aan het schrijven is, zijn: Guardian Angel en Black Friday Deze zullen respectievelijk in 2012 en 2013 uitkomen in Groot-Brittannië
daarna moet het nog eens in het nederlands verschijnen dus dit gaat nog wel even duren
de rest heb ik niet kunnen vinden sorry. ik hoop dat je hier iets aan hebt