Wat zijn de mooiste drie boeken die je ooit gelezen hebt?

En waarom?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
leuk weer een boekenvraag+

Het beste antwoord

1. Spijt
2. Echte mannen eten geen kaas
3. Chatroom

xx13jarigmeisje
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Voor jou + 10 en blijf lekker lezen!

Andere antwoorden (6)

Vuil Spel, De Broederschap en De Engelieren...

Toegevoegd na 1 minuut:
O ja...
Vuil Spel is van David Baldacci
De Broederschap is van John Crisham
De Engelieren is van Stephen King

Toegevoegd na 3 minuten:
En het waarom ook nog vergeten...

Eigenlijk gewoon omdat het je gewoon echt zou kunnen overkomen. En het bijna geloofwaardig en realistisch maakt...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
En waarom?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het is toegevoegd waarom...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ben een boekenwurm dus altijd fijn om weer nieuwe boeken te lezen bedankt voor de tips. +
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Veel leesplezier dan...
Ik hou het bij één boek.
De Profeet van Kahlil Gibran. Omdat het een fantastisch boek is dat boven alle godsdiensten staat en alle andere "heilige" boeken overbodig maakt.

Als tweede, derde en verder, de ander boeken van dezelfde schrijver.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
weer een boek als toevoeging voor mij om te lezen +
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja absoluut heel mooi, vooral het gedicht over kinderen ......
Snowflower, omdat dit boek heel erg ontroerend was. Het opgroeien, vriendschap en vertouwen.

Kinderen uit de hemel, over kinderen die jong zijn overleden, erg emotioneel maar voor mij zeer waardevol en uitleg over reincarnatie.

De gesprekken met God, waarin dit helemaal los staat van de bijbel, en heel veel uitleg krijgt, en je dus dingen helemaal los kan zien van elkaar.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Is de auteur van Snowflower Lisa See?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kinderen uit de hemel, mooi boek. +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
inderdaad Iris dat is Lisa See
* Door licht verbonden
Iedereen die dit boek leest, zal geconfronteerd worden met zichzelf, en daar iets mee kunnen doen.

* U wordt gedragen door onze liefde
Het is een uniek boek, want het is een grote rondleiding 'aan de andere kant'

* Dolende zielen worden gered
Het zijn geen verloren zielen, of verdwaalde zielen, hun gids weet waar ze zijn.
Dit is een schitterend boek, wat vooral je ogen opent hoe het nou werkelijk zit, met die zogenaamde spookverhalen.

Deze drie boeken zijn van Loes van Loon.
Het zijn mijn lievelingsboeken, ze lezen gemakkelijk en zoals zij zegt "ik schrijf in begrijpelijke mensentaal"
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
weer eens een reden om naar de bieb te gaan +
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zekers te weten, doen :)
Als S.F. en Fantasy liefhebber is voor mij de absolute nr 1 "in de ban van de ring (Tolkien ) waarvan de verfilming ( hoe mooi ook) slechts een zwakke afspiegeling is, verder is "Duin" heel mooi ( Frank Herbert) en de Foundation serie van isaac asimov ook geweldig asimov is voor mij trouwens mijn absolute favoriete schrijver op grote eenzame hoogte naast Tolkien.......:)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Inderdaad Tolkien, geweldige boeken +
1. Het dagboek van Anne Frank - pure onschuld in een vreselijke tijd...
2. De complete Wallanderreeks van Henning Mankell - Spanning, niet weg te leggen en een hoofdpersoon waar je van gaat houden in een prachtig omschreven Zweeds landschap...
3. (sorrie, weer een reeks) De Harry Potter reeks- Fantasie, spanning en boeiende hoofdpersonen