Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

In boek Van Harlan Coben "Niemand vertellen" snap ik het slot niet. Heeft dr Beck Brandon Scope zelf vermoord ja of nee?

Het boek is in de ik-vorm geschreven (ik=Beck) en het hele boek zoekt Beck behalve zijn vrouw naar de moordenaar van Brandon Scope. Op de laatste blz is hij het zelf, of snap ik de clou nou niet??

En als hij het dan inderdad zelf is, zoekt hij had hij dan het hele boek naar de moordenaar: geheugenverlies als reden is toch niet genoemd? Beetje stom, maar ik vond het boek heel goed en spannend, kan niet uitstaan dat ik het gevoel heb dat ik toch iets gemist heb in de "oplossing".

Iemand een helder antwoord?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.8K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Er is ook een film over geschreven. Om jou een uiterlijk antwoord te kunnen geven heb ik die even doorgelezen. Als ik het goed begrijp is zijn vrouw gewoon nog levend! Ik zal je de link sturen. Misschien dat je er iets aan hebt! :-)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding