Is de afmeting van het "Dronken Muggen" boekje zodanig,dat het in de brievenbus past, of moet de winnaar het persoonlijk in ontvangst nemen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Weet je wat ik denk? Dat ze het ons, Goeroes (proest), persoonlijk komen brengen! Uiteraard willen ze kennis komen maken met de Groten der GV-ers.... :-)))))))))))))
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Moet ik daar mijn 3 delig kostuum bij aan?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als jij je daar prettig in voelt....? Ikke niet!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kook niet!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
;-) Vind je badstoffen bontjasje erg mooi, staat je goed!

Het beste antwoord

Ik heb het in de boekhandel zien liggen, maak je geen zorgen : dit past eenvoudig door de brievenbus. Het is een kleine, dunne paperback.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
O, moest het zo goeie koop?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, een boekje met de volledige inhoud (alle vragen En antwoorden) van GV zou ook heel erg leuk zijn geweest, maar dat had vrees ik nooit door de brievenbus gepast.....
Amadea
12 jaar geleden
Dat was voor Kunstenaartje wel een goed plan geweest. Dan had die misschien kunnen leren wat Goeie Vraag voor een site is!
Rieneke1
12 jaar geleden
amadea toch :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar daar wet hij toch zeker alles van ; je wordt niet ZOMAAR Goeroe op Goeievraag, hoor ! ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
We wachten nog steed op de,zonder twijfel gedegen , uitleg van Hezz!
Amadea
12 jaar geleden
Anders kunnen we het besteer maar vanuit gaan dat zij déze cursus gevolgd heeft: http://www.paralelli.eu/goeroe.htm ;- )
"Een goeroe (vrouwelijk: goerin) is iemand die met gebakken lucht veel geld verdient. Gebruik wazige en onduidelijke taal zodat niemand begrijpt wat je bedoelt. Dit werkt statusverhogend. Hoe waziger, hoe beter. Verzin je eigen ‘buzzwords’. Schuw de moderne media niet. Wijs uitverkorenen aan die uw zienswijze mogen gaan doceren. Trek u op dit punt enigzins terug zodat u nog onbereikbaarder lijkt. Open een forum, maar post hier zelf niets op. Zorg dat er een ballotagecommissie is die nieuwelingen alleen toelaat na zeer strenge selectie en laat ze het liefst een soort gelofte afleggen."
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ken er maar één die aan al die criteria voldeed, en die is al een poosje niet meer (niet geheel vrijwillig) actief op GV. Dan zat ik dus TOCH goed met mijn Xixnix-trofee :lol:

Andere antwoorden (1)

Ik zag 't op een rommelmarkt liggen. Maak je geen zorgen je kunt thuis blijven...