Op http://videoenaudio.gouweloos.com/component/option,com_joomlaboard/Itemid,241/func,view/id,5179/catid,19/ is na vergroting van de eerste dia te lezen dat het copyright berust bij J.S. van den Nieuwendijk. Aangezien er alleen tekeningen op de dia's te zien zijn moet deze persoon wel de tekenaar zijn. Vreemd genoeg is er nergens meer informatie te vinden.
Amadea
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bedankt Amadea, dat lijkt me een logische conclusie ik liep er zelf op vast.

Andere antwoorden (1)

was dat niet fiep westerdorp?