Is er in de boekenserie Harry Potter een aanwijzing dat de slang die Harry vrij laat in deel 1 Nagini (Voldemort's slang) is?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.3K

Het beste antwoord

Nagini is een van de Gruzielementen van Voldemort. Dat betekent dat Voldemort Nagini al had voor hij Harry's ouders vermoordde. Zij blijft bij Voldemort in de tijd dat hij zonder lichaam rondzwerft en verkent. Het kan dus niet dezelfde slang zijn als de slang die Harry in boek 1 bevrijdt, omdat Nagini op dat moment bij Voldemort is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het enige juiste antwoord!

Andere antwoorden (4)

Nee, hier is geen sprake van (Wordt bv in de harry wiki niet gesuggereerd)

http://harrypotter.wikia.com/wiki/Nagini
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee, hiervoor is geen aanwijzing te vinden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, dit is namelijk niet zo, zou een beetje raar zijn ook dat in deel 6 Nagini harry aanvalt terwijl
Harry dan degene is die hem
Heeft vrijgelaten!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarschijnlijk wel want de slang heeft dezelfde kleur en is waarschijnlijk gegroeid dus ik denk het wel