Is het boek "de man in de jachthut" van Anne de Vries ooit in het Frans vertaald?

. Ik heb een goede vriend in Frankrijk, zélf een jager. Ik hou enorm van dit boek en wou het met hem delen.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.3K
SimonV
9 jaar geleden
Wel in het Duits, maar niet in het Frans, volgens dit overzicht:
http://www.schrijversinfo.nl/vriesdeanne.html
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
@SimonV
Je was me voor. ;)
Zal niet zo flauw zijn het nu als antwoord te formuleren, maar kan je aanraden dit zelf wel te doen.
SimonV
9 jaar geleden
@Rabelais
Bedankt! Ik heb nog even door zitten zoeken, maar m'n reactie blijkt echt het juiste antwoord te zijn.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Yup...
Wat is er overigens opvallend veel naar het Deens vertaald! Maar dat geheel terzijde. ;)

Het beste antwoord

Het boek is wel in het Duits vertaald, maar niet in het Frans.
SimonV
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dan stopt hier mijn zoektocht. Toch bedankt voor je reactie.