Ik zoek een soort van doe-het-zelf handboek, dit boek bevat onderwerpen als klussen, survivallen en alledaagse handigheden. Kent iemand dit boek?

Zoals eerder genoemd behandeld dit boek meerdere onderwerpen zoals:
- Klussen
- Survivallen
- Uiterlijke verzorging
- etc.

Het formaat is volgens mij breder dan dat het hoger is.
Daarnaast worden de doe-het-zelf onderwerpen als een strip (getekend), stap voor stap uitgebeeld.

Ook weet ik dat er een boek bestaat in dezelfde serie maar dat dit het onderwerp liefde en seks behandeld.

Weet iemand wat ik bedoel?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Beschrijving
Hoe doe je dat?
Een plant verpotten, een kameel bestijgen, buikdansen, een huisdier temperaturen, een ei bakken, sokken opvouwen, luchtgitaar spelen, een lasso werpen, voetjevrijen, absint serveren, bevallen in een taxi, een egel knuffelen, een iglo bouwen, een geit melken, de juiste golfclub kiezen, het resterende daglicht berekenen, een mezenvetbol maken, een bijensteek behandelen, een trouwring improviseren van papier, een voodoopop maken, een rozenstruik snoeien, een baby in bad doen...
Zó doe je dat!

Auteur(s)Derek Fagerstrom, Lauren Smith

ISBN 9789058979452
Onder dit nummer kan iedere boekhandel het voor je bestellen.

Ook te koop bij o.a. de ECI voor 15 euro.
http://www.eci.nl/boeken/zo-doe-je-dat-derek-fagerstrom-lauren-smith-9789058979452?gclid=CIC33Lm40KwCFQcm3godAUKtrg
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ziet er ook goed/leuk uit!

Andere antwoorden (2)

Jaaaa! Die heb ik thuis, het heet zó doe je dat, met fluorcerende oranje voorkant. Is echt leuk om te hebben
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedoel je het SAS Survival Handboek van John 'Lofty' Wiseman? http://www.loftywiseman.co.uk/Lofty_bio.html
http://www.amazon.co.uk/s/ref=nb_ss?url=search-alias%3Daps&field-keywords=lofty+wiseman&x=0&y=0

Vroeger zag het er breder uit dan het hoog is. De huidige uitgave is eerder het 'normale' boekformaat.

Toegevoegd na 3 minuten:
Ook bij BOL alleen het nieuwe/huidige formaat:
http://www.bol.com/nl/s/boeken/zoekresultaten/Ntt/sas+survival+handboek/Ntk/nl_books_all/Nty/1/suggestedFor/sas+/N/8299+8293/Ne/8299+8293/search/true/searchType/qck/index.html?_requestid=15247