Zijn er Engelstalige boeken over operatie 'Rolling Thunder'?

Ik houd mijn profielwerkstuk hierover en op internet en Nederlandse boeken gaan ze hier niet uitgebreid op in. Heeft iemand aanraders die specifiek of uitbundig op dit onderwerp ingaan?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Ja die zijn er. Bijvoorbeeld:

Rolling thunder 1965 : anatomy of a failure / by Dennis M. Drew. Air University Press, 1986.

Rolling thunder : understanding policy and program failure / James Clay Thompson. University of North Carolina Press, 1980.

Like rolling thunder : the air war in Vietnam, 1964-1975 / Ronald B. Frankum Jr. Rowman & Littlefield, 2005.

Rolling thunder in a gentle land : the Vietnam War revisited / ed. by Andrew Wiest. Oxford : Osprey, 2006.

Rolling Thunder : the American strategic bombing campaign against North Vietnam 1964-68 / by John T. Smith. Air Research Publications, 1994.

Rolling Thunder : Jet combat from World War II to the Gulf War / Ivan Rendall. New York : The Free Press, 1997.

Rolling thunder against the Rising Sun : the combat history of U.S. army tank battalions in the Pacific in World War II / Gene Eric Salecker. Mechanicsburg : Stackpole, 2008.
Bronnen:
Amadea