Is dit een goed boek?

http://www.bol.com/nl/p/boeken/asanja-s-reis/1001004002623386/index.html

Toegevoegd na 24 minuten:
Voor de toevoeging, ik ben spiritueel en ik zoek naar de mening van JOUW.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Het lijkt mij een prachtige boek, maar ik hou van fantasy en ben spiritueel geïnteresseerd.
Dus dit is altijd een subjectieve reactie.
Maar ik denk dat ik het aanschaf, het lijkt me een mooi boek.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Niemand heeft het boek gelezen. Het zijn dus eigenlijk allemaal niet toegevoegde antwoorden. Blij dat jij jouw mening geeft. Een stimulans van 10 punten voor jouw.

Andere antwoorden (4)

Is persoonlijk ,lees dit boek dan kom je er achter.Wat ik een aanrader vind hoeft een ander niet te vinden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Voor de toevoeging, ik ben spiritueel en ik zoek naar de mening van JOUW.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dit is mijn mening
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heb je het gelezen?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dit is naar mijn idee geen antwoord op de vraag.
Gdanonym vraagt naar aanraders van mensen (wat er vaak op wijst of het boek te moeite waar is of niet). Daargelaten dat de een iets anders kan vinden dan de ander, kun je aangeven of je het een goed boek vond en waarom. Gdanonym kan dan selecteren of het boek iets voor hem of haar lijkt.
Dat is ieders persoonlijke smaak,en door te lezen moet dit boek ervaren.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Voor de toevoeging, ik ben spiritueel en ik zoek naar de mening van JOUW.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
-1, zie reden bij het antwoord hierboven.
Jouw antwoord voegt niet eens iets toe, omdat er precies hetzelfde staat als bij de antwoorder hierboven.
Zo te lezen is het geen goed boek voor mensen die niets met spiritualiteit hebben. Als je wel iets met spiritualiteit hebt zou het een goed boek kunnen zijn. Maar dat is (zoals anderen al zeiden) erg persoonlijk.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je van dat soort fantasy verhalen houdt,zou het best eens kunnen! Maar dat ligt helemaal aan de smaak van de lezer. De (boeken) markt wordt de laatste jaren overstroomd met dit soort boeken,meestal door schrijver die graag een graantje mee willen pikken van deze hype!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ken je het boek?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee,alleen het genre!