als je een boek leest, hoeveel woorden zitten er dan minimaal in een hoofdstuk ??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
5.9K
Amadea
12 jaar geleden
(Ook als je dat boek niét leest zitten er een aantal woorden in een hoofdstuk....!)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
XD
Kimath
12 jaar geleden
Minstens 1 woord lijkt mij.

Het beste antwoord

Er staan ongeveer 225 woorden op een pagina, hoofdstukken variëren van 3 tot 20 bladzijdes (of nog meer of minder)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Onmogelijk te zeggen. Ik ken ook boeken met twee en een half hoofdstuk op één pagina. -
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dankje

Andere antwoorden (4)

Dat valt niet te zeggen, dat is per boek verschillend. Elk boek heeft verschillend aantal pagina's, hoofdstukken en groottes. Dus dat is nooit precies te zeggen. Maar ik schat wel zo'n 400 woorden per bladzijde (bij een gemiddeld boek). En hoeveel bladzijden per hoofdstuk? Misschien 20? Dat verschilt echt per boek!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik heb eens gelezen over een boek met één hoofdstuk, met maar één woord. maar ik denk dat je serieuze boeken bedoeld.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Aangezien er geen regel voor staat zou ik zeggen 0, je kan een hoofdstuk natuurlijk expres leeg laten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat zou een stunt zijn :) Hoe zou dat hoofdstuk dan heette? De leegte?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoofdstuk 4
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Van welk boek?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt, ik zal het is een keer bekijken. Wel grappig. Bij de weg, goed antwoord dan +
Dat verschilt per boek heel erg. Het boek Vaslav van Arthur Japin heeft maar 4 hoofdstukken, en wel 368 bladzijden... Dat zijn dus heel veel woorden per hoofdstuk als je rekent dat een bladzijde ongeveer 200 woorden heeft..