Hoeveel pagina's heeft Twee vrouwen van Harry Mulisch?

Voor school moet ik een aantal boeken lezen, waaronder een roman.
Ik heb uit de kast dit boek getrokken, maar ik twijfel of dit nu wel het hele boek is.
Het is een gratis editie.
Als iemand me kan vertellen hoeveel pagina's het officiele boek heeft, dan weet ik of ik het volledige boek heb.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.3K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Die gratis editie van 'Nederland leest'? Dat is het complete boek.

Antwoorden (4)

Ligt eraan welke druk je hebt, maar degene die ik heb, heeft 156 bladzijdes en 32 hoofdstukken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het boek heeft 140 pagina's.

Zie informatie op onderstaande link:
http://www.bol.com/nl/p/nederlandse-boeken/twee-vrouwen/1001004010939121/index.html

Toegevoegd na 2 minuten:
En volgens mij wordt wel het gehele boek uitgegeven bij e gratis Nederland Leest acties, kan ook haast niet anders, want het is de bedoeling dat er later door groepen lezers in de bibliotheek over gediscussieerd wordt en dan kun je niet volstaan met een samenvatting.

Toegevoegd na 17 minuten:
Krekatos meldt geheel terecht in de reactie dat het per druk kan schelen, maar ik bedoelde met dit antwoord aan te geven dat het geen heel erg dik boek is. Dat een officiele versie niet 300 pagina's telt terwijl je gratis boek er slechts 131 heeft.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ligt eraan welke druk het is, bol.com heeft dan toevallig 140 bladzijdes, maar niet elke versie heeft dit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee dat klopt, maar ik wilde er mee aangeven dat het boek niet zo heel dik is (hoewel het naar mijn smaak veel te dik is).
Ik heb hier de pocketversie van de Bezige Bij, en die telt 156 pagina's, de gratis versie van de bieb 131.

Toegevoegd na 20 minuten:
Dit is de 12e druk uit 1988.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De versie die jij hebt is waarschijnlijk het boek dat tijdens Nederland Leest (2008) centraal stond. Dat is gewoon de volledige versie!