in welke tijd speelt het boek catwalk van dirk bracke zich af?

in welke tijd speelt het boek catwalk van dirk bracke zich af? zou het zo snel mogelijk willen weten. alvast bedankt!

Toegevoegd na 1 minuut:
en waat speelt het boek zich af?

Toegevoegd na 2 minuten:
waar? tijd?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Dit boek speelt gewoon 'ongeveer nu', wat wil zegen dat het ook een aantal jaren geleden of over een aantal jaar kan / kon plaatsvinden, maar de 'setting' is gewoon 'vandaag de dag' en geen specifieke era.

Toegevoegd na 1 minuut:
Het speelt in elk geval niet gek veel langer dan pakweg 2, 3 jaar geleden, want in het boek is onder andere sprake van facebook.

Toegevoegd na 1 minuut:
Het speelt in elk geval niet gek veel langer dan pakweg 2, 3 jaar geleden, want in het boek is onder andere sprake van facebook.

Toegevoegd na 4 minuten:
Het 'waar' is al net zo vaag ; vermoedelijk ergens 'hier' wat wil zeggen : in de huidige westerse wereld, wat naar alle waarschijnlijkheid het Angelsaksische deel is (VS, Noord-west Europa). Uit de tekst zelf kun je wellicht nog wat details halen voor een meer specifieke plaatsbepaling, maar net als de tijd speelt ook de plaats geen andere / signifikantere rol in het boek dan een voor de huidige lezers herkenbaar wereldbeeld.