waar kan ik goedkoop 2e hands boeken kopen behalve op marktplaats

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.9K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waar woon je ergens?

Antwoorden (23)

bol.com is een goede optie
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ligt eraan waar je woont. In Rotterdam hebben ze bijvoorbeeld een piekfijn dat is een 2e handszaak. Kost een boek 1 à 2 euro.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bol.com is nu ook 2e hands
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op www.bol.com verkopen ze die ook.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bij de Slegte
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij de kringloop of een Dorcaswinkel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bij boekhandel de slechte daar kun je je boeken kopen en verkopen. ze hebben er een assortiment van 2 de hands boeken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op www.ebay.com

Toegevoegd na 3 minuten:
Www.eBay.nl sorry
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
- kringloopwinkel
-Boekwinkeltjes.nl
-DeSlegte.com
-bol.com
-Startkabel.nl
-Tweedehands.nl
- etc.

typ gewoon op google dit in!!!:2e hands boeken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op speuders.nl zou je het ook wel kunnen vinden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op de rommelmarkt of snuffelmarkt, elke maand tenminste 1 x in grotere steden.
Op incidentele verkopingen die kerken soms organiseren.
Op de jaarlijkse boekenmarkt in Deventer.
12 jaar geleden
Er zijn boekendorpen.
Bijvoorbeeld Bredevoort en Damme.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bibliotheken hebben soms dagen dat zij hun 'oude' boeken voor heel weinig verkopen. en je kan op rommelmarkten kijken! Succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
www.amazon.com
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gewoon op de weekmarkt.

Bij ons staat daar iedere week een boekverkoper.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sommige (meestal toch oudere) boekwinkels hebben soms de mogelijkheid om 2e hands te kopen. En anders misschien op een rommelmarkt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er zijn een hoop gespecialiseerde boekenclubjes op internet, zoek eens bij het genre waar je het meeste van koopt. Als je b.v. van SF houdt, kun je heel goedkoop terecht bij de boekenclub van NCSF (mijn persoonlijke favoriet). Verder kun je op boekenmarkten vaak kraampjes vinden die zich gespecialiseerd hebben in bepaalde genres.
En vergeet Bol.com niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De goedkoopste manier is echt de rommelmarkt, daar worden boeken voor 50 eurocent verkocht.

Nadeel is dat je niet makkelijk kan zoeken op een schrijver of titel, zoals je wel kan op marktplaats en bol.com,
maar dat je echt moet zoeken of per toeval tegen een mooi boek aanloopt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bookmatch.nl
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
op boekenmarkten daar zijn.ze. altijderg goedkoop
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
op de markt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
www.boeken-en-boekjes.nl
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
gewoon in 2e hands boeken winkels