Weet iemand wanneer (in de V.S.) het volgende deel (5e) van de boekenserie "Gone" van Michael Grant uitkomt?

Het boek gaat "Fear" heten (in het Nederlands Angst).

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zijn die nou echt heel goed?
Al veel over gehoord!
Er komt ook een film of serie(als de geruchten kloppen)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het wordt vast een hele mooie film, maar ik lees deze boeken al lang en soms denk ik echt dat je er geen film kan van maken. Dus ik blijf gewoon op mijn boek als de film uitkomt!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ben ook een echte lezer.
Ik ben altijd op zoek naar nieuwe en goede boeken om te lezen.
Ik ga ze dus ook maar eens lezen.
Ik ben benieuwd!:)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
veel geluk. bij het eerste deel was ik er op de 1e pagina al aan verslaafd! :)

Het beste antwoord

Verwacht: 3 april 2012