Ik ben fan van schrijfster Judith Visser, maar wat ik me maar blijf afvragen: heeft zij plastische chirurgie ondergaan?

12 jaar geleden
1.3K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Worden haar boeken beter of slechter als je dat weet? ;-)
Snuffel
12 jaar geleden
Nee, hoor dat niet. Deze reactie had ik al verwacht. Ik kan het niet laten me dat af te vragen. Ze heeft zo'n bijzonder uiterlijk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, haar gezicht ziet er wel apart uit, he? Ik zal eens een zoektocht maken naar oudere en nieuwere foto's, kijken of ik verschil kan zien.
Snuffel
12 jaar geleden
Ik vraag me trouwens nog meer af. Of ze, net als het personage in het boek Stuk, zelf ook is gepest en of ze een eetstoornis heeft.

Antwoorden (2)

Helaas zijn er geen foto's te vinden van Judith visser voor ze bekend werd met haar eerste boek. Ik denk dat ze all-natural is, en ik vraag me af of ze deze prachtige features van haar moeder of van haar vader heeft!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hier staan foto's van toen ze kind was http://www.facebook.com/media/set/?set=a.10150228266723727.316105.699788726&l=b514d740f8&type=1