Hoe kan ik er achter komen een editie van een boek de laatste editie is?

Voor mijn studie moet ik de laatste editie van een bepaald boek weten. Ik heb de titel maar ik weet niet of dit de laatste editie is. Hoe kan ik daar achter komen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
3.9K

Antwoorden (2)

Kijk hiervoor op een website die studieboeken verkoopt. Die verkopen altijd de nieuwste editie (als ze tweedehands of ouder zijn wordt het erbij vermeld).
SimonV
9 jaar geleden
Daarvoor zijn verschilende mogelijkheden:

- Informeren bij de docent(en) van de studie waarvoor je het boek moet kopen, is een optie.
- Informeren bij een officiële boekhandel(site) is een optie.
- Informeren bij de auteur(s) is mogelijk.

Als het jaar van uitgifte héél recent is (2014 of 2015), dan kan je er sowieso zeker van zijn, dat het gaat om de laatste editie.
Antoni