Zou een meisje van 11 een goed boek kunnen schrijven?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volg je hart, als jij een boek wil schrijven moet je dat gewoon doen.

Antwoorden (7)

Iedereen kan een goed boek schrijven maar dan moet je er geduld en passie voor hebben
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja tuurlijk als je daar talent voor hebt waarom niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als het kind hoogbegaafd is ja..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Daar moet je talent voor hebben, je hoeft zeker niet hoogbegaafd te zijn!
je moet niet alleen veel fantasie hebben. als er de hele tijd staat en toen en toen word het niks. maar alles is mogelijk
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Afhankelijk van je kennis van de Nederlandse taal en je woordenschat. Met niet-lopende zinnen en een beperkte woordenschat kom je er niet. Maar.. het is zeker niet onmogelijk! Talent en passie is belangrijker dan leeftijd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jazeker, een meisje van 11 kan een goed boek schrijven. Het is natuurlijk mooi meegenomen dat ze enigszins de taal beheerst. Echter als dat niet zo is en ze worstelt met d-tjes en t-tjes, kan een redacteur van de uitgeverij (van kinderboeken) dat corrigeren. Het belangrijkste is dat het verhaal leuk of spannend is. En als je als 11-jarige op de uitgever afstapt... zeg nou zelf... dat is toch stoer?! Dat zal de uitgever ook vinden. Dus als je verhaal spannend en leuk genoeg is, wie weet... ligt je boek straks wel in de winkel!
Of ik dit verzin? Nee... kijk maar eens naar onderstaande link. Dat gaat over een meisje van 11, dat vorig jaar haar eigen boek 'Sing It' op de markt bracht....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
tuurlijk kan dat ik ben zelf ook 11 en soms zit ik weleens te denken en me fantasie gaat dan helemaal door en dan wil ik het gaan schrijven maar dan is het toch veel moeilijker mij lukt het niet maar als jij geduld er voor hebt moet je dat zeker doen let wel op dat je op school ook nog je best doet en niet over het boek zit naar te denken en je huiswerk blijft doen weet ik zeker dat het lukt als je er maar in gelooft