Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe zit het met schoolboeken via Bol.com bestellen?

Ik ben bezig mijn schoolboeken via bol.com te bestellen. Veel goedkoper en dus veel beter. Ik voer het ISBN-nummer in, krijg vervolgens het boek en kan het desnoods tweede hands kopen..., maar nu is mijn vraag... Soms staat er helemaal niet bij welke druk het is, maar het ISBN-nummer klopt wel met het boek dat ik moet hebben. Is het dan erg als ik het boek toch bestel?

Bijvoorbeeld een boek waarbij op mijn boekenlijst staat dat het de 9de druk moet zijn (http://www.zoekeenboek.nl/query/bol.php?type=query&shops=bol&filter=isbn&zoektekst=9780582403833) , terwijl er bij bol.com staat dat het boek 1ste druk is, of zoals in mijn link, er gwn helemaal niets bijstaat welke druk het is...zou het dan slim zijn die risico te wagen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
848
anneliez
12 jaar geleden
even n mailtje naar de verkoper met de vraag welke druk het is

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Jawel ,dit is een goed voorbeeld. Het boek uit 2003 ,welke in de link te lezen is...zal in het eerste deel van 2003 zijn uitgegeven. Als U doortelt zou de 9e druk welke MOET worden gebruikt dit jaar moeten,zijn uitgegeven. Kortom dat boek niet bestellen anders is de kans aanwezig,dat U bepaalde stukjes tekst of leerstof er NIET in hebt staan..wat de anderen wel hebben. Zul je altijd zien,dat men uitgerekend daarover in een toets een vraag stelt. ....
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding