Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar in Nederland kan je (online of gewoon in een winkel) Franse albums van Asterix en Obelix kopen of bestellen?

Ik ben verslaafd aan Asterix en Obelix, en bezit vele Nederlandse albums ervan (niet allemaal). Ik heb recentelijk ook van een familielid uit Frankrijk een Frans album gekregen. Deze vind ik leuker, omdat ik vind dat de Asterix-strips net iets beter in het Frans zijn. Daarom deze vraag. Na dit jaar stop ik met Frans als schoolvak, mijn profiel was wat vol, en ik wil het toch een beetje bijhouden, met oude schriften en deze albums. Ik hoop dat jullie een antwoord voor me hebben!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
848

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Hier heb je er veel staan:
http://www.bol.com/nl/s/boeken/zoekresultaten/Ntt/asterix/Nty/1/search/true/searchType/adv/section/books/N/8294/Ntk/internat_books_title/index.html?_requestid=159264#
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Kijk anders is op bol.com misschien heeft die wat.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Staat momenteel een aanbieding op tweedehands.be van Franstalige Asterix-strips.

Toegevoegd na 6 minuten:
e-mail van aanbieder is pascal-moto@hotmail.com
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding