Weet iemand nog een leuk boek/serie die lijkt op hongerspelen serie, gone of boy 7?

Toegevoegd na 1 week:
.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (5)

Grijze jager boeken? Die vind me broertje heel leuk en arc angel heb je ook maar dat is de laatste van de serie ben alleen vergeten hoe serie heet : (
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
gaten door louis sachar
en de serie hart van inkt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
een serie die er op lijkt ken ik niet precies maar ik heb zelf de hunger games en gone gelezen en ik vond
de darren shan saga (zowel de vampier als demonata) erg leuk. of zoals eerder al gesuggereerd de grijze jager.
ben nu bezig met de wetten van magie.
misschien is septimus heap saga ook nog wat
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De series die je opnoemt heb ik gelezen dus ik begrijp welke in welke richting je zoekt. Goede series maar toch weer heel anders; Gemma Doyle triologie (4! boeken)
begint met de titel 'Een verschrikkelijke schoonheid' , de serie Tunnels van Gordon&Williams, Lauren Henderson's serie; begint met Fatale Kus leest lekker weg! En zoals ik hier al eerder ergens als antwoord heb gegeven; Deathline & Numbers van Rachel Ward en Thirteen reasons why (Asher).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
misschien weet je het al maar de hongerspelen is het eerste deel van de serie.
deel 2 = vlammen
deel 3 = spotgaai

Toegevoegd na 1 minuut:
of twilight. of harry potter? de schrijver: darren shan heeft een grote serie geschreven, over demonen vampieren enz. misschien is dat wat?