Waar kan ik het boek 'Kreken van de Hoeksche Waard' kopen?

Auteur: Merijn van den Hoogenhoff
Uitgever: Hoekschewaards Landschap
ISBN: 90-811059-1-4
Uitgebracht in 2006
Ik heb bijna het hele internet afgezocht, maar het is nergens nieuw te koop. wel 1x 2ehands, maar dat wil ik niet. Wie o wie kan mij helpen???

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Als je bij een goede boekhandel het isbn nummer geeft bestellen ze het boek voor je dat is meestal geen probleem.
ik weet dat de bruna het doet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Inderdaad word dit boek alleen 2e hands aangeboden (in ieder geval 2x). Omdat het al een oude uitgave is -2006- is in boekhandelstermen oud, is je enige hoop op een nieuw exemplaar om via de uitgever de auteur te achterhalen. De uitgever is waarschijnlijk een stichting of een vereniging en het gaat dan meestal om een eenmalige uitgave. Dergelijke uitgaven hebben een kleine oplage en worden zelden herdrukt. Misschien heeft de schrijver er nog een paar in huis en je zou dan kunnen vragen je er een kan kopen en eventueel ook of hij het boek zou willen signeren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit is een goede suggestie! Zo ben ik ook ooit aan een boek gekomen over de herkomst van Haagse straatnamen. Op de site van Hoekschewaards Landschap staat -onder 'Wie is wie'- de schrijver vermeld met zijn telefoonnummer! Wie weet!