Wat is het centrale thema in 'the fault in our stars'?

The fault in our stars/ Een weefout in onze sterren
Ik kom er niet helemaal uit met het thema van dit boek, op internet zijn wel heel veel thema's te vinden maar ik ben opzoek naar echt het thema wat centraal staat, iemand suggesties?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1.8K
tinus1969
8 jaar geleden
Sommige boeken hebben meerdere thema's; dit boek is er ook zo eentje. Kies maar, wat jij uit het verhaal haalt? Het effect van ziekte? Liefde (en verlies)? Angst? Etc.

Antwoorden (2)

De relatie tussen de terminaal zieke Hazel en Augustus en daarbij de omgang met de door hun ziekte opkomende vragen en emoties.
8 jaar geleden
Leven met een dodelijke ziekte