Wat is een goed onderwerp voor een spannend kort verhaal?

En dan bedoel ik niet een ontvoering of iets dergelijks.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
9.5K

Antwoorden (9)

Iets mysterious!!! Iets
Wat iemand op zen lippen doet bijten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
insluiping
verdwalen
anneliez
12 jaar geleden
een spookverhaal over een enge geest
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een kort spannend verhaal over jou zoektocht naar zo een verhaal
12 jaar geleden
Het verdwenen Paasei...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verzin dat je in Duitsland op vakantie was, op een terras een komkommer-tomatensalade bestelde en dat je 's avonds in je hotelkamer op de tv voor het eerst een paniekbericht zag over de EHEC-bacterie. Vervolgens kun je nergens bevestiging krijgen of jij risico loopt: best spannend lijkt me.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
onrust van een tijd geleden in midden-oosten ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
een uitvinder die mensen als proefkonijn gebruikt en dat die dan allemaal enge wezens worden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
terroristen in een bejaardenhuis. Of te wel de bejaarden zelf die elkaar iets aan doen.