is er een app of programma waar je je gelezen boeken kunt bijhouden?

Ik heb het tot het heden niet bijgehouden welke boeken ik gelezen heb. Voor mezelf zou ik dit eigenlijk wel leuk vinden. Is er een programma of een app waar je dit bij kunt houden? Ik snap dat je dit ook gewoon in Excel kunt doen maar ik zou het juist zo leuk vinden als je dit kunt delen bijv op social media.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.7K

Antwoorden (2)

Als je een apple telefoon hebt is daar de applicatie Readmore voor, hiermee kan je eenvoudig en overzichtelijk bijhouden welke boeken je aan het lezen bent en natuurlijk welke je al uit hebt gelezen.
Meeer info over het gebruik van deze app zie je bij de bijgevoegde link

Heb je een androïde toestel dan zou je hier voor kunnen kiezen: MyBookDroid - books library, het houdt bij welke boeken je aan het lezen bent, welke je al gelezen hebt of evt wilt lezen dan wel kopen.
Zoek dan in google store naar MybooksDroid- books library
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Notepad/Kladblok is hiervoor al voldoende. Zit op elke computer.
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De vraagsteller geeft aan de ze geen exel wil gebruiken omdat ze het wil delen via social media. Waarom denk je dan dan ze wel een minder programma als exelnwil gebruiken?