Waar in nijmegen kan ik het boek "waar denkt een man aan als hij niet aan seks denkt" van Sheridan Simove kopen?

Wil het voor vaderdag kopen dus kan het niet via internet want dan weet hij al wat hij krijgt dus koet gwn in een winkel maar welke?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Wat denk je van de gewone boekwinkel. Als het niet aanwezig is kun je het laten bestellen
anneliez
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt de Selexyz in de Marikenstraat in het centrum proberen. Succes!
Als je het boek besteld via bol.com bestel je deze toch gewoon op jou naam? Of maakt je vader het dan gelijk open om te kijken wat het is.

Ik zou de dichtsbijzijnde boekwinkel proberen als bestellen via internet geen optie is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan bij de bruna het bestellen en afhalen in de winkel.