ik zoek goede avontuurboeken over katten net zoals warrior cats.

van 9+ tot 13+ liefst dikke (meer dan 200 paginas)

Toegevoegd na 3 dagen:
excuses van die ( meer dan 200 paginas) het mogen er ook 100 of minder zijn
groetjes Paard642

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.6K

Het beste antwoord

solo's zwerftocht, van joy smith aiken is onovertroffen!

Toegevoegd na 13 minuten:
254 pagina's.
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat boek heb ik nog liggen maar kon me er niet toe zetten. Is die echt gaaf?
Rieneke1
13 jaar geleden
ik heb 'm al 6 of 7 keer gelezen, echt geweldig!
lezen joh :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik kan hem niet meer vinden op het internet en in de standaard boekhandel is die niet meer verkrijgbaar . :'(
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bedankt voor het antwoord ik zal het nog eens proberen om het te vinden

Andere antwoorden (1)

De naam die onmiddellijk bij me op kwam; Brian Jacques. heeft er een aantal geschreven (uitgeverij Kluitman) volgens mij ging Het Moswoud (3 delen) over katten, ook De Roodburcht en Het Zuidland zijn erg goed ook met dieren als hoofdpersonen. Misschien niet meer te koop maar nog wel in bibliotheek.
Veel plezier!