In welke Pauw & Witteman uitzending zat de reactie op "Het Diner" van Herman Koch?

Op 9 januari 2009 was Herman Koch bij Pauw en Witteman om onder andere over zijn nieuwste boek: Het Diner te praten. Het staat me bij dat een andere gast van P&W een paar weken later een heel andere kijk op dat boek of die gebeurtenis had. Ik had toen geen tijd om live daar naar te kijken, maar nu kan ik dat fragment niet terugvinden op hun site. Iemand een idee? Ik heb ik dit maar gedroomd?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Het was allemaal een beetje anders:
Het was bij DWDD. En het was in één en dezelfde uitzending dat Koch en recensent Arnold Heumakers tegenover elkaar zaten.
Hier is de video:
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Het staat me ook niet bij. Wel kan ik wijzen op de recensie in NRC d.d. 20-3-09.