Is er een boekenserie die vergelijkbaar is met die van Jill Mansell?

We hebben alle boeken namelijk al gelezen en zijn op zoek naar een nieuwe schrijver / schrijfster die in hetzelfde genre schrijft. Het genre is chicklit. Makkelijk leesbare, grappige romans voor jonge vrouwen. Wat raden jullie ons aan?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
8.7K

Het beste antwoord

Jennifer Crusie
Sophie Kinsella (of Madeleine Wickham, zelfde schrijfster)

Voor een verder overzicht van chicklit auteurs:

http://www.chicklit.nl/index.php?page=auteuropid&aut=26#A
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

De boeken van Karyn Bosnak.
Zie link voor meer info.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Misschien die van SOPHIA KINSELLA?