Kan je op Schiphol ook de nieuwste boeken kopen?

Ik wil graag een boek kopen op Schiphol maar ik weet niet zeker of hij er is? Hij heet Wraak van Gabrielle Lord.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (2)

Over het algemeen hebben ze op Schiphol de nieuwste boeken. Maar je weet natuurlijk nooit zeker of ze dit specifieke boek hebben.
Als je trouwens in een willekeurige boekhandel in een willekeurige stad een boek koopt dan heb je vaak kans dat het zelfs goedkoper is dan op Schiphol. Het hele tax free gebeuren vind ik zwaar overrated en werkt volgens mij vooral voor luchtjes en drankjes.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Op Schiphol zitten meer boekwinkels.

Ako
Aankomstpassage 1
Schiphol

Libris op Schiphol Plaza in Aankomsthal 1.

Op Schiphol Shopping Centre zijn 6
News & books winkels te vinden; Lounge 1, Lounge 2, Lounge 3 en Lounge 4.

Niemand hier kan je vertellen welke boeken al die boekwinkels op voorraad hebben.

Ik zou ze dus zelf maar even gaan bellen.