Als op goede vraag geen antwoord komt ,wat zijn dan goede tips om aan info(kort verhaal witte koemaan) te komen op andere manieren?

ik kan er ook op internet niks over vinden,het is ongeveer 25 jaar oud,gaat over jongens die vanaf een rots op de maan springen,er woont ook een boer op wien wc er bijna afvalt.ook is er een tunnel door de maan,rond etenstijs s avonds waren de jongens weer thuis 't is een fantasyverhaal,maar erg leuk geschrevenAlle info is welkom ook van verhalen die er op lijken.

13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ben nog steeds druk aan t zoeken voor je.. :-) was het een boek? of een verhaal in bv een tijdschrift?
flyingcrow
13 jaar geleden
Cindy wat leuk dat je dat voor me wilt doen!Het stond in een boek met korte verhalen,maar ik weet de titel niet meer,en het is ook al ongeveer 20 jaar geleden,echt weinig info dus Vroeger hadden ze nog geen Goede Vraag....Alvast bedankt!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als bibliotheek willen we het best proberen, maar kun je ook aangeven wie de auteur van het verhaal is?
flyingcrow
13 jaar geleden
nee! dat is het probleem,ik heb alleen lang geleden het verhaal gelezen,en het is me altijd bij gebleven dat het zo leuk was.ja had ik toen maar de schrijver genoteerd...
flyingcrow
13 jaar geleden
Allemaal bedankt voor mee helpen zoeken!

Het beste antwoord

Ik denk het opnieuw onder de aandacht te brengen, zoals je nu doet, gaat iedereen je vraag lezen. Wie weet komt er nu sneller antwoord.
Je kan het ook op een boekenforum stellen. Daar heb je misschien meer kans.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
flyingcrow
13 jaar geleden
Bedankt,ik zoek verder.

Andere antwoorden (2)

Je zou het kunnen proberen via de radio. In Noord Holland heb je bv "de hulplijn" op Radio Noord-Holland, van luisteraars voor luisteraars. Daar komt dit soort vragen met grote regelmaat voor, en wordt mede door de grote luisterdichtheid van veelal ouderen succesvol afgerond.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je zou een paar bibliotheeks kunnen afgaan en het aan elke bibliothecaresse kunnen vragen.Sommige weten erg veel over boeken, misschien zit er eentje bij die het verhaal herkent.