Het volgende biedt geen garantie, maar zou een mogelijke oplossing kunnen zijn om in ieder geval één van de bekendere op te sporen.
Googelen op plaatjes "Jack Vettriano"
Als je een schilderij ziet dat veel voorkomt in de previews, zou dat best kunnen duiden op een van zijn bekendere schilderijen, want dat wordt dan blijkbaar veel geplaatst op websites

Mij viel deze op: The picnic party
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat was de eerste waar ik aan dacht bij deze vraag. +1

Andere antwoorden (2)

Wat ik gevonden hebt is een stukje wikipedia over de man:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Jack_Vettriano

Daarin worden geen schilderijen genoemd.

Afbeeldingen zijn er ook genoeg, maar ook daaruit kan ik niet opmaken wat het bekendste is.

Misschien dat de boeken, die bij Bol.com te koop zijn,
wel een indicatie geven.
Ik ga er van uit dat dat de meest populaire boeken van hem zijn met de meest bekende schilderijen / posters.
http://www.bol.com/nl/s/boeken/zoekresultaten/Ntt/jack+vettriano+paintings/search/true/searchType/qck/N/8299/Ntk/books_all/index.html
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hij heeft een hele serie gemaakt in dezelfde stijl als geplaatst bij het antwoord op je vraag. Bij V&D afd. kunst/kaarten heb ik er een heel stel gekocht en ingelijst.
Verder :"Googelen" op images en de naam intikken.

Succes!