Wie is de schilder van dit schilderij?

We hebben een schilderij geërfd, het is minstens 50 jaar oud. Er staat geen naam op. Graag zouden we willen weten wie de schilder is.

Picture for question
5 maanden geleden
1.1K
Antoni
5 maanden geleden
@Knietje, als je wilt dat iemand het schilderij makkelijk kan googelen, dan moet je een foto van recht van voren van het schilderij bij de vraag zetten.
Amadea
5 maanden geleden
Zou er geen app bestaan die van zo'n scheve foto een rechte afbeelding kan maken?

Geef als eerste antwoord