17,5 cm hoog en vermoedelijk van brons. wie kan mij vertellen wat dit is ?

Achterzijde en onderzijde is bekleed met groen vilt en het klepje boven kan dicht. Het is vrij zwaar. Heb geen idee wat of waar voor het dient. misschien dat iemand het weet ????

Picture for question
een jaar geleden
2.5K
Amadea
een jaar geleden
Is het mogelijk alleen het voorwerp waar de vraag over gaat in z'n geheel te fotograferen?
Bece
een jaar geleden
Zal een video plaatsen
SingingCoyote13
een jaar geleden
mag ik vragen waar je dit object hebt verkregen ?
Bece
een jaar geleden
Is van een vriend van mij, hij heeft het schijnbaar van uit een inboedel opruiming verkregen.
Amadea
een jaar geleden
Gezien het vilt aan de achterzijde zal het niet iets zelfstandigs betreffen, maar stond het ergens tegenaan. Dat maakt het extra lastig om te kunnen achterhalen wat het kan zijn.
Bece
een jaar geleden
Bedankt Amadea voor je interresse, denk niet dat ik er ooit achter kom wat het is en waar het voor diende maar wie weet.
Amadea
een jaar geleden
Het heeft de vorm van een kerkzuil (zie bijvoorbeeld https://the-retrohouse.com/shops/shop52629/originele-grenen-kerkzuil-originele-grenen-kerkzui.jpg ). Misschien is het een zware mini uitgave daarvan om kaarsengeld in te stoppen, of - gezien de versiering - bloemengeld?
Bece
een jaar geleden
Zal er eens een kijkje nemen. Dankjewel voor de info.

Geef als eerste antwoord