Is helemaal aan jezelf. Als je graffiti ziet als een kunstvorm, is het dus aan de kunstenaar ( jij zelf dus), om te bepalen, hoe je het wil neerzetten. Laat je creativiteit lekker de vrije loop.
13 jaar geleden
Zie hier een hele handleiding:
http://nl.wikihow.com/graffiti-namen-tekenen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een + je was me voor.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ok, dan hier ook en plusje. leuke link.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1000 x dank.
Al lijkt het moeilijk met de volgende site moet het lukken.
Succes ermee.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mooie link zeg!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oeps onder de verkeerde reactie, nou dan nog eens 100 x dank.
veel oefenen & schetsen maken, kijken naar andere artiesten, bloed zweet en tranen, geen LOI of NTI
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
U kunt natuurlijk op vele manieren uw naam schrijven. Het hangt er natuurlijk ook een beetje vanaf wat je zelf mooi vind. je kunt via google allemaal soorten lettertypen vinden, of een cursus graffiti. Maar wat ik zelf altijd wel leuk vind om zelf een leuk lettertype te verzinnen, en er dan 3D van te maken. Dat geeft echt een flitsend effect. Nog een leuk kleurtje erbij en klaar is cor;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met een of meerdere spuitbussen, een muur en wat creativiteit.