Waar kan ik in Arnhem tekenles volgen?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1.6K
Reddie
7 jaar geleden
Google: "tekenles arnhem".
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Keus genoeg in Arnhem: http://www.terpentijn.info/tekenen-en-schilderen-in-arnhem-en-omgeving

Antwoorden (1)

Schilderatelier Arnhem verzorgt teken- en schilderlessen en cursussen voor zowel beginners als gevorderden. De lessen zijn voor zowel kinderen als volwassenen. De lessen worden gegeven door Yvonne Evers.

Les in kleine groepen op eigen niveau
Er wordt lesgegeven in kleine groepen tot 8 á 10 cursisten, zodat iedereen voldoende aandacht krijgt. Er wordt niet volgens een gestructureerde klassikale methode gewerkt, iedere cursist werkt op zijn/ haar niveau en krijgt persoonlijke begeleiding. Iedereen werkt aan zijn eigen werk. Werken aan opdrachten met een opbouw kan ook als je dat prettiger vindt. Het gaat erom dat je bezig bent op een manier die bij je past.

Kosten
- Een proefles kost 8 euro.
- De lessen zijn 8 euro per uur; blijf je 2 uur dan betaal je 16 euro.

De lessen zijn inclusief alle materialen en exclusief schilderdoek.

Aanmelden!?
Dat kan via het contactformulier, de mail yvonne@schilderatelier-arnhem.nl of de telefoon 06 49810272.