Kan iemand mij helpen achterhalen wie de kunstenaar van dit beeldje is?

Het is wat lastig.
Er staat een handtekening op voorafgaand aan
"DEPOSE 76"
De handtekening heb ik nagetekend met potlood.
(ivm de kleuren kon het niet gefotografeerd worden)
Zie afbeelding.
Misschien kent iemand de kunstenaar meteen.

Toegevoegd na 19 minuten:
Opties:
BUONAWICI
BUOUAWICI
BEIONAUCICI
De U na de O kan ook een N zijn...

Toegevoegd na 23 minuten:
En de W kan een M zijn...
buonamici krijg je dan...

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (2)

Er staat denk ik buonamici (italiaans voor goede vrienden) en het lijkt mij een beeldje van Lladró, een Spaanse fabrikant die hele dure porceleinen beeldjes maakt.
Misschien kan je met deze gegevens gerichter zoeken op internet.

Toegevoegd na 12 minuten:
Ik heb een kunstenaar Antonio Buonamici gevonden, die van dit soort beeldjes maakt.
Probleem opgelost, volgens mij.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Esme is me net voor w.b. tussen Kunst en Kitsch, volgens mij kan je de experts ook online vragen stellen of via het forum.. zit je mss heter bij het vuur

http://community.avro.nl/forums/40.aspx#

http://cultuurgids.avro.nl/front/archieftkk.html?categorie=Experts

succes met de zoektocht!