Waar vind ik de goedkoopste winkel voor teken en schildermaterialen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.3K
Ritsuka
9 jaar geleden
ligt er aan waar je het voor wilt gebruiken, maar soms is de iets duurdere uiteindelijk toch goedkoper. Had ik bijvoorbeeld met huis verven bij mij thuis. Kozijnen met een goedkope verf gedaan, en kostte echt 2-3 lagen. Plint gedaan met iets duurdere verf, en in 1 keer prachtig dekkend.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Action heeft regelmatig teken/ en schildermaterialen in de aanbieding.

Het beste antwoord

De Action. Gegarandeerd de goedkoopste, en nog best wel een aardig assortiment. En hoewel alle waar naar zijn prijs is, zijn het relatief nog best aardige spullen. Ook winkels als Blokker en Hema maar ook de drogisterijen met stunt-artikelen hebben ngo wel eens schildermaterialen in het assortiment. Maar die vallen in de zelfde categorie als de Action-spullen.

In winkels die zich speciaal toeleggen op kunstschildersbenodigdheden betaal je natuurlijk altijd wat meer. Maar daar staat tegenover dat de keus ruimer is, je losse artikelen kunt kopen in plaats van hele sets waarvan je maar een deel gebruikt, en er kwalitatief betere spullen te vinden zijn. En dan kun je soms wel degelijk beter uit zijn.

En soms loont het als je weet welke merken je precies wilt hebben om eens rond te kijken op Ebay. Maar hou dan wel heel goed in de gaten waar het spul vandaan komt.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Zonder twijfel waar. Ik vind zelf de kwasten van de Action prima. Maar de acrylverf mengt slecht en is van matige kwaliteit. Voordeel is wel dat het inderdaad vrijwel niets kost dus voor als je een keer goedkoop wil proberen of schilderen iets voor jou is, is de Action perfect.

Andere antwoorden (1)

Søstrene Grene, een Deense keten , verkoopt een briljant assortiment teken- en schildermaterialen van uitstekende kwaliteit in een sfeer die het midden houdt tussen Dille & Kamille en TIger. De keten is in Nederland neergestreken aan de Grote Markt in Groningen.

Toegevoegd na 4 minuten:
Oh, en dit alles tegen bijzonder lage prijzen.