Van wie is dit schilderij?

Ik zocht voor een schoolproject via google.nl o.a. schilderijnen.
Ik vond dit schilderij erg mooi , het schilderij staat op een blog van iemand
(http://allana.web-log.nl/thisismylife/miriams_gedichten/index.html).
Er staat verder geen schilder of informatie bij, terwijl ik deze wel wil weten/nodig heb.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (3)

Heb je het al gevraagd aan de auteur van het blog?
De kans is groter dat hij/zij dat weet, dan dat wij het hier op GV weten.
Lijkt mij tenminste.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De kaart is gemaakt in het McKean Lepra instituut te Thailand.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wow, hoe heb je dat zo snel gevonden?
+1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1
Goed gevonden hoor. Of had je hem toevallig zelf in huis?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, t is geen schilderij, maar een postkaart. Gevonden op internet ;)
Hee wat toevallig! Die heeft mijn vriend sinds een paar dagen op zijn kamer staan. Alleen dan helemaal blauw ipv gekleurd. En het blauw is doorzichtig papier, dus je kan er een kaarsje achter zetten en dan wordt het doorschijnend.
Er staat geen ontwerper bij, wel staat er dit: Handicrafts by the disabled. M Kean Rehabilitation Centre, Chiang Nai, Thailand

Toegevoegd na 18 seconden:
Nai = Mai