Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar kan ik een tekenboek kopen?

Ik zoek een tekenboek met ringen aan de zijkant zegmaar, A4 en eventueel met harde kaft, maar dat is niet noodzakelijk. Bestellen of kopen maakt ook niet uit. Dank u!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
982
Amadea
10 jaar geleden
Weet jij nou echt niet dat je dat in elke huishoudelijke en hobbywinkel kopen kunt? Ga naar de Hema,V&D, Blokker, Xenos, Action, Pippoos, et cetera. Dit soort vragen vind ik niets met kennisvermeerdering te maken hebben!
HeerVoldemort
10 jaar geleden
Soms zijn die boeken nog wel eens lastig te vinden, omdat er 9 van de 10 keer gelinieerd of hokjes papier in zit. Zoek op de term "Schetsboek" dan vind je veel meer.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
boekenvoordeel! Hebben ze dummies in alle soorten en maten, ook met harde kaft en geringd
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
@HeerVoldemort klopt, ik vond ook alleen boeken met gelinieerd of hokjes papier. Dankuwel voor de tip, zal ik doen! @LTK ik had daar nog niet gekeken, zal ik maar doen binnenkort, dankuwel!
HeerVoldemort
10 jaar geleden
Graag gedaan, ik hoop dat je er nu wel 1 kan vinden.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

(kantoor)boekwinkel
hobbywinkel
V&D
(Lees meer...)
10 jaar geleden
die kun je kopen bij klein beernink ik deventer
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
En zon beetje in elke andere Nederlandse winkel.
In elke goede zaak voor teken-en schilderbehoeften. Harolds is bekend en Van Veen maar er zullen ook andere bedrijfsnamen zijn. Ze zijn op google wel te vinden. Ik weet niet in welke plaats je woont anders zou ik een gerichter antwoord geven.

Toegevoegd na 5 minuten:
Bij Harolds kan je ook online bestellen. Zoek op google met: Waar kan ik een tekenboek met spiraalbinding kopen en je krijgt keus te over. Succes.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding