Is deze dvd van the National Gallery of Londen ergens anders te bestellen aangezien hij niet in de museumshop staat?

In de shop in Londen heb ik erg staan twijfelen, heb het niet gedaan. Heb er ontzettend veel spijt van. Het was een dvd met al het werk van het museum erop. Op de voorkant stonden de zonnebloemen van van Gogh. In de online shop staat de dvd niet, en aangezien ik niet weet hoe de dvd heet, weet iemand waar kan ik deze kan kopen? Of is het niet mogelijk buiten de winkel? De dvd koste rond de 25 pond volgens mij.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik denk dat je deze bedoelt: http://www.learnoutloud.com/Catalog/Arts-and-Entertainment/Painting_-Architecture_-and-Sculpture/Museum-Masterpieces-The-National-Gallery-London/40571

Zo niet, stuur dan een mail naar de National Galley zelf:
online@nationalgallery.co.uk

Succes!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hartelijk dank, deze dvd is het volgens mij niet. Ik denk dat ik even een mailtje ga sturen. Hartelijk dank!

Andere antwoorden (1)

Ga eens naar deze site met alle(?) DVD's van de National Galery: http://www.nationalgallery.co.uk/control/keywordsearch/~PAGE_SIZE=24/~SEARCH_STRING=dvd/~PAGE_NUM=1