wat kan ik als schilderij maken, het moet iets zijn in de stijl van Renee Magritte..?

het is voor surrealisme bij PO, maar ik heb geen idee wat ik zou kunnen schilderen..

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Je zou een hart kunnen schilderen. Daarin Cupido die met zijn pijl en boog gevangen zit.
Een vlinder die wordt opgegeten door een rups.
Een klok die aan de ontbijt tafel rustig een krantje leest onder het genot van een kopje koffie en een croissantje (geen haast).

Dingen die met elkaar te maken hebben, zeg maar.
Zelf ben ik een grote van van Salvador Dali, je zou ook eens naar afbeeldingen van hem kunnen kijken voor inspiratie.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Een voetbal met een voetbalveld aan de binnenkant.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er zijn zoveel afbeeldingen te zien op Google van Rene Magritte. Wellicht kun je er inspiratie van krijgen. Ik kan je wel ideeen aangeven maar het is aan jou, wat je mooi en leuk vind om te schilderen.
Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een man met een poes voor zijn gezicht of een man met een peer voor zijn gezicht.
Een vrouw die een naakte man schildert is ook leuk.
Dit zijn dan weinig subtiele verwijzingen maar wel duidelijk en hopelijk leuk om te doen.
Ga een googlelen op afbeeldingen voor inspiratie.
Succes en veel plezier!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
misschien is het leuk om een man te tekenen die in de spiegel kijkt maar in de spiegel een vrouw ziet staan je kan het als titel geven een man in het verkeerde lichaam, echt surrealistisch en dat is Renee Magritte ook!