Wat stelde Andy Warhol tentoon bij zijn eerste expositie in 1952?

andy warhol hield zijn eerste tentoonstelling in 1952, ik weet alleen niet waar hij het tentoonstelde, en wat hij tentoonstelde.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Zijn eerste tentoonstelling kreeg Andy Warhol in 1952, toen hij via een vriend kennismaakte met Alexandre Iolas, de eigenaar van de Hugo Gallery. Op deze expositie toonde Warhol tekeningen, die hij als illustratie had gemaakt bij verhalen van Truman Capote.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

De tentoonstelling was op de Hugo Gallery in New York.
Vijftien tekeningen op basis van de geschriften van Truman Capote.