Weet iemand wie dit schilderij heeft gemaakt?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik weet niet hoe groot het is maar als het vrij klein is dan zou het ook een prent kunnen zijn
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
lijkt me een zelfportret door het hondje
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@katoen, ik heb wel eens olifanten en chimpansees zien schilderen, maar hondjes nog nooit! Maar wie weet..

Antwoorden (1)

Nee, ik denk dat er niemand is die je dit zomaar kan vertellen. Het schilderij (of tekening) is niet ondertekend en heeft geen specifiek kenmerkende stijl.
Mijn oma had vroeger ook zoiets van de hond die ze vroeger had. Die had ze laten maken in Parijs, door een straatkunstenaar op 1 van de vele kunstmarkten in die tijd.
Deze was ook niet ondertekend en op geen enkele manier terug te leiden naar de maker (niet dat we dat ooit geprobeerd hebben).