Ze zitten naakt voorover gebogen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Geen speld tussen te krijgen! En even die lullige minduim gecompenseerd: +1

Andere antwoorden (10)

Poseren voor een (naakt) kunstwerk van een kunstenaar(fotograaf), eventueel zelfs zwart/wit.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ze poseren voor een naaktfoto.

Toegevoegd na 2 minuten:
Waarschijnlijk fotograaf Spencer Tunick.
Zie ook de website:
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hoeft niet specifiek deze te zijn. Maar dat je een naam wist: +1!
Deze mensen zijn aan het poseren voor een foto.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat heet Kunst!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk, zoals de andere antwoordgevers ook al zeggen, dat ze poseren voor die kunstenaar die bekend staat om zijn massanaaktfoto's.

Andere mogelijkheid is dat het aanhangers van Lekker Dier zijn (Tasty Animal? -- de UK-versie) die protesteren tegen de bio-industrie.
14 jaar geleden
Ha, die Spencer;

Die mensen zijn burgerlijk ongehoorzaam. Naaktheid in de openbare ruimte is namelijk nog steeds bijna overal verboden en in Londen zeker ook.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dove heeft een speciale 'zachte wangen creme' ontworpen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
het ziet er uit alsof ze aan het bidden zijn alleen dat zal het niet zijn gezien hun kledingstijl.
ze poseren voor een fotograaf die "kunstig"naakt wil vastleggen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bidden richting Mekka, op een zeer warme dag!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dit is een groepscursus waar mannen kunnen leren zichzelf te verwennen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Volgens mij zitten er ook vrouwen tussen hoor.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja...die mogen droog meedoen, zoals mannen bij zwangeschapsyoga.