Waar kan ik goedkoop een 'print' van Herman Broods werk kopen?

Dus een print op papier. Ik heb al op marktplaats gekeken maar de prijzen vielen me tegen. Vroeg me af of ik misschien verkeerd zoek.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.6K

Antwoorden (1)

Nee, je zoekt niet verkeerd, onder de 350 euro vind je geen origineel werk van Herman Brood, ook geen zeefdruk.
Wat je kunt doen is een werk lenen. Je bouwt dan ook een spaartegoed op. Dus als je het werk echt mooi vindt kun je het houden met een bijbetaling.
Maar als zo'n 400 euro niet binnen je budget valt kun je beter een poster kopen of een reproductie.
Zal je enkele links geven.

Toegevoegd na 1 week:
Hier nog iemand op Marktplaats die een paar originele zeefdrukken heeft voor 250 euro per stuk.