Kan iemand mij een website geven waar ik alle naaisteken kan vinden? (met de hand) Het mag ook wel in het engels. Ik kan het zelf dus echt niet vinden

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat bedoel je precies met 'naaisteken'? Ik ken zelf maar twee steken om met de hand te naaien: de rijgsteek en de stiksteek. Misschien dat de overhandse steek ook een naaisteek genoemd kan worden. Alle andere steken zijn volgens mij 'borduursteken'.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat raar! Er stond hier een goed antwoord met een site en : helemaal weg. www.fiber-images.com is die site.
daar zie je ook dat er verscheidene naaisteken zijn.

Antwoorden (1)

Een internetsite hiervoor kan ik ook niet vinden. Ik ben naar een tweedehands winkel gegaan. En heb hier 3 boeken over gekocht waar ook meerdere naaisteken in staan. waren 25 cent per stuk.